Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Brinkman’s Kookwinkel
Vughterstraat 6
5211 GK 's-Hertogenbosch
Tel. 073-6143314
klantenservice@brinkmanskookwinkel.nl

We ontvangen graag zoveel mogelijk aanvullende informatie over uw bestelling of product zodat we uw klacht zo goed mogelijk op kunnen lossen. Stuur daarom een order- of factuurnummer mee en om welk product het gaat. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij beantwoorden binnen 14 dagen na ontvangst uw klacht, mocht het meer tijd nodig hebben, dan brengen wij u hiervan op de hoogte. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (Brinkman’s Kookwinkel) bij is aangesloten.