Herroepingsrecht

In Nederland geldt een wettelijk vastgelegde zichttermijn (Wet Koop op Afstand) van 14 dagen. Binnen deze termijn kunt u de bestelling zonder opgave van redenen annuleren.

Dit kunt u schriftelijk doen (middels een e-mailbericht naar info@brinkmanskookwinkel.nl of door het invullen van het retourformulier) en de producten binnen 14 dagen retour te zenden aan:

Brinkman's kookwinkel
Vughterstraat 66
5211GK 's-Hertogenbosch

 

Zorg ervoor dat het pakket voldoende is gefrankeerd om strafporto te voorkomen, en indien mogelijk in originele verpakking. Mochten de producten beschadigd of gebruikt zijn dan wordt u daarvoor ten minste de helft van de nieuwwaarde in rekening gebracht. U kunt dit voorkomen indien u de producten uitsluitend test zoals u dat in onze winkel zou doen. Denk hierbij ook aan de verpakking.

Brinkman's Kookwinkel vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Wij zullen het door u betaalde bedrag terugstorten als het product geretourneerd is en voldoet aan bovenstaande regels.

Natuurlijk kunt u ook altijd naar onze winkel komen, dan helpen wij u met alle plezier persoonlijk!

 

Klachten?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. 

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Onze gegevens vind u hierboven. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is aangesloten.’